3080180512 |
Estratègies col·laboratives entre EAP i SEETDIC. Abordatge de l'alumnat amb alteracions greus de la conducta (Continuació) |
2015-2016 |
Curs. Professionals dels serveis educatius |
|
|
|
10/12/2015 - 16/6/2016 (20 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
EAP EAP B-26 Martorell |
|
Josep Tarradellas, 11 (Martorell)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
SG de Planificació i Gestió d'Educació Inclusiva
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
10/09/2015 - 27/09/2015 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Espai de cooperació entre entre ambdós equips per tal de definir procediments i compartir conceptes, construint un saber teòric-pràctic compartit
|
| |
Objectius |
- Crear un compromís per part dels professionals i unes condicions de possibilitat d’accions (temps, suport del centre, ...)
- Buscar estratègies per poder promoure condicions favorables en els centres amb la construcció de casos com a metodologia a treballar.
- Realitzar un procés de treball al voltant del cas.
- Generar contextos de col·laboració en els centres que responguin a les funcions encomanades als dos equips, entrant, com a criteri d’intervenció, per processos i no per conceptes.
|
| |
Continguts |
- Definició de procediments
- Estràtegies per promoure condicions favorables
- Anàlisi de casos
- Contextos de col·laboració
|
| |
Formador/a |
Eugenio Díaz
|
| |
Avaluació |
S’avaluaran els següents aspectes:
- Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat.
- Aprofitament en termes d’aprenentatge dels continguts de la formació orientats a una futura
implementació a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
|
| |
E-mail |
crp-martorell@xtec.cat
|
| |
|
|